Levi Design Shop
Levi põhiteema on disain. Iga rõivatüki, iga ehtekillu või kreemitopsi taga on andekas looja, oma inspireeriv brändilugu, isiklik lähenemine. Levist ei leia masstoodangu anonüümsust.
Aga disaini definitsiooni alla ei lähe muidugi ainult visuaal ja välimus. See on ka protsess, kuidas tooteni jõutakse, need on väärtused, millele toetutakse. Enamasti on see keskkonnasõbralikkus, traditsioonide austus, kvaliteetne materjal.
Suurim osakaal on muidugi Eesti oma kunstnike ja loojate loomingul, aga sellele sekundeerivad ka välismaised disaintooted. Valik ei piirdu aksessuaaride ja rõivastega, tootevalik ulatub tähtpäevakaartidest toidulisanditeni, toalõhnastajast taskurätikuni. Aga igaüks neist on toodetud väikepartiina, mõtestatult ja maailmasäästvalt.